Wednesday, March 7, 2012

.Sabar Half & Quarter Dari Iman.

Kawasaki KLX150S (gambar d atas ya), moto idaman aku yg aku pasang impian 1 hari kelak aku akan meli & jd milik aku..Insyallah. Aku bknnya kaki motor @ mat rempit tegar nk ingin menempa nama d mlm minggu mok jadi legend d jalan, @ mncarik hiburan dunia semata2. Aku nk meli sbb nk memenuhi keperluan & kehendak aku. ehee...

Adakah keinginan aku nk meli moto ya satu keperluan @ kehendak? Bg aku ya, adalah duak duak skali. Keperluan sbb senang untok aku bergerak ke sinei2 mun jalan jem @ jalan tmpt aku ngajar trok, so aku x plu bingong tmpt parking pnoh bila guna kreta @ aku x plu bingong mun kreta aku lap @ tersangkut dlm lopak aek gara2jalan jaik.

& meli motosikal tok jwak adalah kehendak sbb aku mmg minat meli moto tok sbbnya stylo & nampak cool.Aku boleh beli moto lain yg genre nya sama mcm scrambler tok & arga lbh murah..contohnya brand Demak, tp aku x mok, aku ttp jwak mok ngn Kawasaki...sebabnya adalah nya brand K.A.W.A.S.A.K.i  Dapat ku bayang aku mbak scrambler tok balit dr Sibu dlm jalan ladang @ pusin2 bandar Sibu @ Serian dengan makei helmet motorcross.aha..angan2 sik salah, hopefully tercapai la.. Insyaallah.

Kla, ya jak.sekain..makseh..ASSALAMUALAIKUM!

p/s: mudahan pengumuman sbpa dpt brita bgs..amin..eheee.

No comments: