Sunday, March 18, 2012

Lapar 1,2 & 3.

Aku laparrrr 1...Aku lapar gil babs. Pnah x trasa (ktkorgla) bila kita berada d satu tempat, kita teringin nk mkn sesuatu, tapi kt tmpa kita berada ya xda trdapat benda nk mok d mkn kt ya? Pnah x?. Aku boh padah gik la, mmg sentiasa ada, x pnah x ada.. smenjak dah berkhidmat & berkeja jaoh tok aku nang nk keja majoh jak.. mkn sana, majoh sia, eat there & last skali tido TAPI berat badan sik jwak nait..sekitar 65kg jwak berat badan, trn pun skit, kakya nait baru ke 65kg.. keanehan...huhu

Aku laparrrr 2...Adakah aku mengalami masalah psikologi @ kemurungan dsebabkan aku suka majoh? x jwak ku asa, mun masa hepi pun aku mkn, masa sik hepi pun aku mkn & masa aku xda prasaan pun aku mkn jwak. So, apakah problem aku ow???

Aku laparrrr 3... Ktkorg lapar x? masak k aku lok. hehehe..

Sekian, makseh..ASSALAMUALAIKOM...

p/s: ............lapar................

No comments: