Monday, April 5, 2010

Aku Puas & Aku Suka.

Aloooooo...a'kum..

Aku dah jarang mena nulis lam blog tok since aku bz ngn hal praktikum & benda duniawi yang lain. Byk yg perlu di catch up. Tertinggal skit aku yg akan rugi. & sebab ya aku pelu sentiasa mengupdatekan dirik supaya klak sik tertinggal.

Minggu tok aku amatla suka n puas hati plus gumbira sakan sbb team aku CHELSEA berjaya mengalahkan team yg boleh dikatakan aku anti gilak MU.hahah!padan muka,suma fan MU senyap sik terkata,sblom tok bukan main lawa gik sidak, madah tok la, ya la, nun la..suma nk jaik2 (aku pun dah kaka jaik jwak tok, tp aku x lalek,revenge..heheh..rasakan!). Bila mengenangkan balit rupa-rupanya MU kalah suma match vs CHELSEA season tok..ohh!! aku suka..1st match: community shield MU kalah penalti, away match MU kalah 0-1, home match MU kalah 1-2.oh!! hebat hebat..hebat gila The Blues.heheh.

K la, aku puas.ya jak la sa nya setakat tok.

p/s: remeh!


No comments: